domingo, 11 de julho de 2010

Today is the day my life begins…

Eu sei que ando desaparecida, mas a recta final é a que dá (deu) mais trabalho, pelos trabalhos em si e pelas festas que se lhe seguem.

Hoje estou muito cansada mas pode ser que amanha volte para contar como foi o baile de finalistas, os pearl jam (sim roam-se eu fui!) e a gala de formatura, por agora é só isto:

 

cuidar

…Today I become a citizen of the world. Today I become a grownup. Today I become accountable to someone other than myself and my parents, accountable for more than my grades. Today I become accountable to the world. To the future, to all the possibilities that life has to offer, starting today. My job is to show up, wide-eyed, and willing, and ready. For what? I don't know. For anything. For everything. To take on life. To take on love. to take on the responsibility and possibility. Today my friends, our lives begin, and I for one, can't wait.

Grey’s Anatomy, Sesson 5 episodio 22

 

 

P.S: Agora é “A minha Maneira”!!!

 

Sem comentários: